det overfladiske livet handler om

Vi har vært rundt om kring på hele øya i dag. Oppdaget Malta, som jeg etterhvert har vært på en del ganger. Alt begynner å se likt ut. I natt reiser Joakim hjem, men jeg blir et par dager lenger hos Mathias. Det gleder jeg meg til! Faktisk veldig. En måned mellom hver gang er kjipt men det funker faktisk. ♥♥

Jakke Ralph Lauren / Genser yeezy merch / bukse dr denim 

OK la oss bare hoppe til poenget:  jeg har det ikke helt tipp topp for tiden. Jeg føler meg som verdens styggeste, teiste idiot og det er vanskelig å skrive innlegg. Jeg hater at det er så simpelt som: om jeg fjernet all sminken, la ut bilder med dobbelhake og skrev kule, “i dont care fordi jeg er en kul hipster” tekster på instagram og bare sluttet å bry meg og samtidig brydde meg alt for mye, men mente AKKURAT det samme som jeg mener i dag, så hadde jeg fått mer respekt. Det er overfladisk, og samtidig får jeg høre at jeg er det. “For livet handler om mer enn utseendet”. Ja no shit, livet handler om mye mer enn utseendet, det handler også om mer enn blogg, fotball, instagram, snapchat, men man kan bry seg om de tingene likevel. Livet handler om å spise, sove, knulle, få barn, dø. Det handler det om. Men alt innimellom kan ha betydning for folk likevel, og godt er tross alt det. 

UANSETT! Jeg har det greit, og nå ser jeg og Joakim på melodi grand prix og det superkleine introshowet.. Herregud det er ubehagelig å se på, og blir som en parodi på sitt eget konsept? Jeg elsker egentlig showet og kunne gjerne vært med en dag (lol), men vi satser på at showet videre blir bedre! Heia Ulrikke! Og så gøy å se Line på skjermen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg