I HAVE NO TITS

 


 

Jeg er på Malta! Jeg har dratt med meg min beste venn Joakim for et par dager med sol, sommer og total avslapping. Ingen av oss er noen festløver så vi kommer sikkert til å sove 12 timer per natt, ta masse bilder og bare kooose oss. Vi tok taxi til feil hotell i sta, og ble så glad – vi trodde vi skulle sjekke inn på DET luksushotellet, men så var det feil, og nå sitter vi her på et litt jalla hotell rett ved alle strippeklubbene. Sånn kan det gå, men vi er glade uansett. 

Toppen er fra Ebay. Den skal liksom være morsom.

Forresten, om du sitter hjemme i Norge uten stort å finne på i kveld, skru på tv2 klokken 21:40 og se min big bro, inspirasjon og gode venn Stian Blipp sitt nye talkshow!!! Jeg er så stolt + lei meg for at jeg ikke kan være der idag, men jeg veeeet det kommer til å bli så bra! ♥♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg