flere månder uten

Siste dag på hotell i Oslo! I morgen stikker jeg til Malta sammen med Joakim, og blir en ukes tid. Og når jeg kommer hjem er leiligheten klar! Meeen.. Jeg må være uten møbler i fire måneder (!!!), for så lang leveringstid var det tydeligvis. Ah, det kommer jo til å bli krevende, men når de vel kommer er det verdt det. Alle mine gamle møbler er gitt til folk som trenger det, og det er ikke vits å kjøpe noe midlertidig heller. Jeg får sitte på gulvet fremover.

Å bo på dette hotellet, hotel christiania theater, er seriøst det beste. Som jeg sa har jeg bodd her i sikkert flere måneder til sammen, derfor føles det på ekte som å være hjemme. Kanskje jeg heller bare crasher her når jeg venter på møblene? Haha.. Det hadde vært deilig. Og dyrt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg