HVORFOR JEG SELGER MENSEN T-SKJORTEN!


 

foto: alexander norheim 

Jeg har postet deler av dette på instagram også, men et blogginnlegg er på sin plass da en del av dere har spørsmål. Jeg har valgt å trykke opp totalt 100 t-skjorter av mensen-tskjorta jeg bar på costume awards i anledning kvinnedagen. Først sa jeg 50, for jeg trodde helt ærlig markedet for noe sånt var for smalt og at vi kanskje ikke hadde kommet helt dit enda, men jammen tok jeg feil og alle t-skjortene ble revet vekk i en voldsom fart. Gøy! 

Jeg velger å trykke opp t-skjortene i dag av det jeg selv trodde var åpenbare grunner, men jeg kan forklare likevel. Mensen er enda flaut, teit og ekkelt i følge mange, både kvinner og menn. Jeg har fått mensen på tv-innspilling en gang (ujevn syklus), og jeg skammet meg så mye at jeg ville gråte. Nå sier jeg ikke at vi skal mense over hele byen for det er kanskje ikke så voldsomt hygienisk, men jeg sier bare at det er helt naturlig, egentlig litt vakkert og ganske bad ass at man klarer å blø så mye hver måned uten å stryke med. En venninne av meg er på bildet og har fotografert det sjæl, dere finner nettsiden hennes HER. Jeg elsker bildet, og ville enten henge det opp på veggen eller ha det på t-skjorte. Så ja, t-skjorte ble det, mange av dere ville kjøpe den gang da, jeg ventet til kvinnedagen som en hyggelig overrasskelse til alle mine queens. 


 

Jeg tar så klart ikke pengene selv. Jeg gir inntektene til organisasjonen ROSA, som hjelper mennesker ut av trafficking. Dere kan lese mer om organisasjonen HER.

Prisen for en t-skjorte er 299 kr. For å bestille mailer du [email protected], og skriv navn, adresse og ønsket størrelse. Du får en mail i løpet av et par dager med betalingsdetaljer! Det er kun et fåååtall t-skjorter igjen nå, så det gjelder å være rask 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg