MINE SKJØNNHETSFAVORITTER I TRENINGSBAGEN

//annonse

Det er kanskje ikke helt typisk å ha masse sminkeprodukter i treningsbagen – men jeg har i alle fall et lite utvalg av produkter med meg på Elixia hver gang, istedenfor sminke. Jeg har laget dette innlegget med sporty jenter (og gutter!) i bakhodet, og hvilke produkter det er greit å ha med seg på farten om man vil føle seg fresh i en fei!

RASK OG ENKEL SELVBRUNING 

 

Den beste selvbruningen jeg vet om til hjemmebruk er Sunspa! Den er tilpasset aktive mennesker og flekker ikke ved svette, i tillegg til at den tørker med en gang og lukter ingenting. Den er en favoritt blant bodybuildere, og fargen er mer kald enn varm – det vil si, du slipper å bekymre deg for å se orange ut. Jeg tar alltid en spray i ansiktet før jeg legger meg, og det er nok til å holde en fin farge, hver eneste dag. Min favoritt er SUNSPA CHOCOLATE som er den mørkeste fargen. 

Her har jeg tatt Sunspa på hånden og ventet i 10 minutter. Fargen kommer gradvis igjennom en hel dag, så resultatet blir mørkere altså. Det jeg liker så godt ved denne – som jeg også nevnte lengre opp – er at den ikke flekker i det hele tatt. Ingenting! Jeg er virkelig elendig på å få selvbruning til å se jevnt ut, men med SunSpa er det ingen problem. Og er du ekstra aktiv? SUNSPA FITNESS er selvbruningen for deg da! Prisen er også kjempegod, og en boks varer lenge. SunSpa har mye å velge mellom, du finner hele utvalget HER! 

øyenbryn

For tiden bruker jeg Anastasia Beverly Hills Brow Wiz i fargen medium brown. Den er grei å ha med seg på farten fordi den er så enkel å bruke og veldig praktisk, og den ser naturlig ut. Med brynspenn kan det fort bli litt “kantete” og fake ut, men med denne er det ikke problem. Så om du ikke er en proff på å tegne bryn ville jeg absolutt ha gått for denne, den er perfekt å trene seg opp med. 

FAVORITTPRODUKT! 

Om denne går ut av produksjon noen gang vet jeg ikke hva jeg gjør, haha.. Jeg snakker så klart om BATISTE STYLIST XXL VOLUME SPRAY! Den beste tørshampoen som eksisterer, uten tvil. Den redder hårdagene mine gang på gang, og i tillegg gir den volum. Jeg bruker den faktisk rett etter jeg har vasket håret også, kun fordi jeg er så glad i volumet den gir. Om jeg måtte velge kun et skjønnhetsprodukt å ha resten av livet, så hadde det blitt denne. Den er veldig prisvennlig også! 

Workout wonder muscle gel påfører jeg etter trening for å avkjøle musklene og gir såkalt “pep-talk” til musklene. Den øker altså sirkulasjonen og gjør at kroppen blir fortere klar til neste økt uten å bli sår! 

Ellers kan jeg anbefale hårbørste fra tangle teezer som har samme funksjon. Et must have for extensions og for de som får mye floker i håret 🙂 

Blax har verdens beste hårstrikk som hverken lugger eller sliter på håret. Jeg har alltid en pakke blax i treningsbagen slik at jeg kan sette opp håret når jeg er på trening.


NB!  Leserne mine får 15% rabatt på sin bestilling på coverbrands.no ved å bruke koden «SEMARS5» gyldig ut 8.mars . Du finner all sminke HER! (Gjelder ikke NYX, C, Jeffree Star, salgsvarer, Lulu`s eller ghd)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg