Ja, jeg har faktisk på meg denne uten å være verdensmester

Tar opp en sak som jeg har fått en del spørsmål om og som noen sikkert syntes er tåpelig siden jeg er blond rosablogger og alt det der. Jeg har nemlig hatt på meg en kompresjonstights i bildene på en hel haug med innlegg og det har vært mye kommentarer rundt dette, spesielt fra treningsfolk som skriver ting som Hva i all verden skal DU med en kompresjonstights til 1400 kroner, du er ikke en toppidrettsutøver akkurat

Skins A400 Starlight (testvinner! Kampanjepris)

Jo, det skal jeg fortelle dere. Jeg har ikke peiling på det tekniske rundt hvorfor en tights føles bedre enn noen annen og hva dynamisk gradert kompresjon og hvordan man bruker hundretusenvis av datapunkter fra idrettsutøvere til å lage et klesplagg, men jeg syntes denne er j*vlig digg å både gå med i hverdagen og trene i, så hvorfor må jeg rettferdiggjøre hvilke klær jeg går i? Toppidrettsutøver eller blogger har ikke noe med saken å gjøre egentlig. Det er en grunn til at jeg hatt den på meg i en hel haug med innlegg jeg ikke har fått en eneste krone for å publisere (eksempler: HER, HER, HER og HER), og det er fordi jeg LIKER å ha den på. Jeg bryr meg lite om å være 1% raskere (på å poste blogginnlegg:p) men når det føles bra, ser bra ut og rompa definitivt ser bra ut så er jeg solgt. Det må vel være lov selv om jeg ikke har planer om OL-gull vel?

Noen spør også om den er gjennomsiktig. Den er ikke det på meg. Men siden så mange lurer spurte jeg produsenten. De svarte: Om den blir gjennomsiktig er det fordi man har valgt en størrelse som er for liten. Materialene er designet for en maksimal kombinasjon og av kompresjon, ventilasjon og fjerning av svette ved harde økter og dette medfører at materialet er spesialsydd i et tynt men veldig sterkt materiale. Velg derfor riktig størrelse med størrelsestabellen du finner inne på produktsiden. Siden dere lesere garantert er gira på en doktorgrad i kompresjonstights så fikk dere noen studiepoeng her 😉 

DØDSFET topp fra Björn Borg btw 🙂 Meld deg på konkurransen og få 100 kr gavekort (under)

Skins A400 Starlight

Dette innlegget ER faktisk SPONSET. Men om jeg skal være litt cocky så kan jeg si at jeg kan faktisk velge ganske fritt hvem og hva jeg vil samarbeide med. Jeg hadde aldri giddet å skrive et sponset innlegg om noe jeg ikke liker eller har troen på. So there;)


Jakke fra Björn Borg. Elsker den! 

Dere trenger faktisk ikke tro meg heller. Spør Klikk.no, ShapeUp, TV2 Hjelper Deg, MILsluker’n eller Birken så ser du at jeg ikke er alene om å mene at denne tightsen er topp. Skins A400 har vunnet så og si alt av tester det siste året. 


Tips: Shock Absorber har helt INSANE bra sports-BHer i flere størrelser. 

Tightsen har allerede en tilbudspris på 999,- nedsatt fra 1399,-. Men det trenger du heller ikke å betale. Hvis du melder deg på konkurransen under får du et gavekort på 100 kr i tillegg til sjansen til å vinne et gavekort på 2000 kroner på Tights.no som du kan bruke fritt på treningsklær, smartmat, proteinbarer, proteinpulver, pre-workout eller whatever du er gira på. Men hva vet jeg, jeg er jo bare en rosablogger og ikke en toppidrettsutøver :p 
 

 

 

 

 

 

 

 

.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg