DEN NYE LEILIGHETEN MIN


Akkurat nå holder leiligheten min på å pusses opp, og så glad jeg er for det! Jeg leide inn en interiørarkitekt for litt siden så nå slipper jeg å gjøre noe jobb selv, alt av møbler har blitt gitt til noen som trenger det, og jeg får bestilt alt nytt. 

Her er en liten collage av noen av møblene jeg har bestilt til stue og spisestue, i tillegg er jeg på leting etter mer kunst. Men hva!? Jeg kan ikke ha enda et Pushwagner, det blir for teit. Men jeg er seriøst helt blank, for jeg vil ha noe i den stilen.. Hjelp meg gjerne!


I tillegg holder en bokhylle på å bli satt opp ettersom jeg ikke skal ha tv i stuen lengre. Denne er inspirert av de som er i lobbyen på The Thief, og jeg elsker at det lyser ned i bokhyllen – her skal jeg plassere prisene mine, platina og gull cdene mine, alt av bøker, bilder av familie og venner +++

Og.. Gjett hva jeg får i gangen!? Et lignende speil som det Kylie Jenner har! HER skal det bli tatt mye selfies, kan jeg love. 🙂

Jeg gleder meg masse til å vise dere! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg