KAN IKKE BO HJEMME


Hei folkens! Jeg håper dere har det bra – og slik starter jeg vel etterhvert innlegg nå for tiden, haha. Men jeg håper jo på at dere har det fint, så da må jeg si det! Jeg har det derimot helt midt på treet, jeg har nemlig blitt skikkelig forkjølet. Hodet mitt er helt tett, jeg er kvalm, og i tillegg kan jeg ikke bo hjemme de neste ukene. Men det er fint, fordi jeg får leiligheten pusset opp! ENDELIG! Altså, jeg har jo pusset opp bad, gang og soverom fra før av, men nå blir resten ordnet av proffe folk. Jeg har også bestilt ALT nytt av møbler, og som jeg gleder meg til å vise dere! 

 

Så ja, nå har jeg sleepover hos noen venninner, vi spiser godteri og ser på revenge body. Det programmet er jo så som så, haha.. Men grei underholdning. Kryss fingrene for at jeg blir frisk snart, da! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg