ADAMS MATKASSE – SUPERTILBUD TIL DERE!

 

 

 

annonse

 

Nå var det endelig min tur til å teste ut produkter fra Adams Matkasse! Og ikke nok med det, jeg har et kjempetilbud til dere lesere. Om dere bestiller via DENNE linken, eller skriver inn koden BLOGG_SOPHIEELISE på bestillingssiden får du 50% rabatt på din første levering! Altså, hvor bra er ikke det? Her snakker vi god mat og god service til en kjempepris! 

Jeg er pescetarianer / flexi-veganer, og fikk derfor testet ut Frutkassen og Adams Vinterkos. Med det sagt, så er Adams Matkasse veldig positive til å få en vegetarianer-kasse etterhvert om interessen for det blir større, og om du kjøper for eksempel Sunn & Lett kassen får du en kjøttfri dag i uken! Perfekt for deg som vil spise sunnere, og den finner du her. Om jeg hadde spist kjøtt måtte jeg riktignok garantert ha gått for barnekassen, ettersom jeg ikke er en mester på kjøkkenet akkurat. Det finnes mange ulike å velge mellom, og du finner utvalget her. Husk at rabattkoden min gjelder til alle kassene, så lenge det er første levering! 

Jeg testet to av tilleggsproduktene – Fruktkassen og Vinterkos! Dette er kasser som ikke kan bestilles alene men som tilleggsprodukter til noen av de andre kassene. 

I Fruktkassen får du levert flere kilo frisk, fersk og fin frukt basert på hva sesongen har å by på.  Den består også med jevne mellomrom av eksotiske frukter som dragefrukt, litchi, kaki, pasjonsfrukt. Og selvfølgelig alltid “trygge valg” som for eksempel epler, pærer, appelsiner, meloner, ananas, mango etc. Det var helt herlig å få levert så mye god frukt hjemme!  I menyheftet, som følger med selve matkassen, legger vi alltid med en fruktoppskrift som frukten kan brukes til. For eksempel bananpannekaker med blåbær etc. Det er jo helt genialt, spesielt for meg som ofte står som et spørsmålstegn og ikke aner hva jeg skal bruke frukten jeg har hjemme til. 

Adams Vinterkos er full av produkter som passer perfekt til koselige vinterkvelder. Produktene er av svært høy kvalitet, og er plukket ut av Adam I samarbeid med CEMO Gourmet. Produktene passer perfekt til å nyte selv, eller å gi bort til familie og venner. Du kan sjekke ut HER, for å se mer av hva den faktisk inneholder. Produktene virket eksklusive og bydde på en rekke spennende smaker, og jeg personlig elsket Trøffler – Karamell så mye at jeg gjerne kunne ha bestilt kassen utelukkende med dem. Men alt som følger med får en tommel opp fra meg, for her var det mye digg! 

 Sjekk ut tilbudet HER! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg