SPILLER INN LYDBOK

Tilbake i Oslo! Pjuh. Jeg landet i går kveld, og har fått søvnproblemer IGJEN. Men nok om det.. 

I dag var jeg i studio for å spille inn lydbok! Min egen bok, altså. Jeg var aldri i tvil om at jeg ønsket å gjøre jobben selv, jeg tenkte det kom til å bli den enkleste saken i verden. Gjett hva, its NOT! Haha. Jeg leser feil hele tiden, leser for fort, leser med for lite innlevelse, må gjøre ting om igjen, begynner å tvile på at grunnskoleutdanningen min i det hele tatt har vært verdt noe, og på til sammen 6 timer har vi kommet oss til side 100.. WELL! Det blir verdt det til slutt, da kan jo dere som ikke liker å lese få lest boken min også (men da har dere kanskje ikke lest denne teksten og kun sett på bildene, hehe).

Nå skal jeg starte på middagen her! Det blir falafel i pita, som jeg elsker. 🙂 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg