Klarer jeg det aldri?


Som den skjønnhetsguruen jeg er (he he) kom jeg med følgende uttalelse i et intervju for litt siden – ” de tre produktene jeg ikke kan leeeeve uten er tørshampo, tannkrem og deodorant” – da følte jeg at jeg ga et ganske realistisk svar, for man trenger jo strengt tatt ikke mascara eller foundation. Vel, om tilfellet var at jeg ikke kunne leve uten de produktene hadde jeg vært død nå, for jeg husket ikke å ta med meg noen av delene til Stockholm. Så, makeup on “fleek”, men generell hygiene har det gått til helvete med, haha. Jeg reiser flere ganger i måneden og venter enda spent på den dagen jeg skal klare å pakke korrekt. Er det ikke det ene så er det faen meg det andre! Jeg har kjøpt tannkrem og deo da heldigvis, men jeg tar meg ikke råd til tørshampo som den sparegrisen jeg er, haha..  Jeg har det jo hjemme. Point being: ser ut som en heks.

Arbeidsdagene i Stockholm er fra 11:00 – 18:00, men i går jobbet jeg enda lengre. Jeg gleder meg til jeg får vise dere resultatet, folkens! Det kommer til å bli helt sjuk rått.. Vi dro ut å spiste etterpå, jeg spiste en helt OK fish n chips (er det egentlig noen sinne noe annet enn helt OK?) og satt på verdens mest idiotiske stol hvor jeg måtte flytte på meg hele tiden slik at andre skulle ha plass. Men glad og mett ble jeg uansett! (egentlig bare glad, mett blir jeg aldri). Jeg er med blant annet Ylva Olaisen (fra the stream), så jeg går rundt med låtene hennes på hjernen heeeele tiden. Anbefaler dere å høre hear you sing om dere ikke har gjort det, den er sååå fin. 

Pommes frites + duckface må man ha på en tirsdag.

<3 MAT <3 


 

Vi snakkes om litt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg