PANELUGG, MIN FAVORITTBLOGGER OG LIVSENDRINGER

Dette er definitivt på topp 5 over de mest slitsomme men også morsomste dagene jeg har hatt i HELE mitt liv. Jeg har så lyst til å fortelle dere hva det gjelder at jeg nesten sprekker, men enn så lenge får dere følgende hint: jeg er her i Stockholm frem til torsdag for å jobbe med det, det er på en måte helt nytt for meg, jeg har fått en utrolig spennende mulighet som kommer til å prege hele året (hele livet!?) mitt.. Og jeg er glad. Lykkelig.

.. Og veldig brun? *spise på hånda*

… *lukte på håret*.

Favorittgenseren er også på! Hvem er egentlig denne sin? Ellers har det skjedd noe veldig dramatisk i verdenen til favorittbloggeren min – som forresten er en blogger som ikke er på topplisten, som ingen vet hvem er bortsett fra familien og vennene hennes, og meg da. Jeg er besatt av en blogg som handler om en helt normal jente sitt helt normale liv hvor det ikke skjer så mye, og jeg ELSKER det. Jeg elsker når hun går på Peppes for å spise, jeg elsker når hun lager mat med familien, jeg elsker når hun gleder seg i 9 måneder til å dra til nabokommunen, jeg elsker å lese om jobben hennes (resturant) og om jobben til kjæresten hennes (elektriker), men NÅ har det altså skjedd noe dramatisk (samlivsbrudd?) og jeg har vært spent på å lese i hele dag og håper alt står bra til. Jeg er forresten ikke ironisk, jeg er skikkelig fan av henne og har til og med sendt henne melding på facebook – uten å få svar:( Men men.. Jeg får prøve igjen om en stund. Jeg vet ikke hvorfor jeg synes det er så spennende, kanskje hun minner meg om meg, på en eller annen måte. Hun er bare så søt og god. 

OK nå ble det mye babling. BYE. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg