HEMMELIG JOBB OG SNART VOKSEN

annonselenker

Nå er jeg tilbake i hovedstaden og i leiligheten min – og ikke bare det, jeg har til og med vasket klær, spist middag og tatt en voksen avgjørelse – lol. Jeg skulle egentlig på The Weeknd i spektrum, jeg ble invitert av universal for et par dager siden. Tydeligvis har de en losje der, så da hadde det blitt konsert, gratis drikke og kule folk – men nå til den voksne avgjørelsen – jeg blir hjemme fordi jeg reiser til Stockholm på jobb i morgen. WHAAT! Sophie i år 2016 ville aldri ha takket nei til fest… I morgen reiser jeg jeg til nabolandet fordi jeg skal jobbe med noe… HEMMELIG! Haha, sånt skriver jeg aldri, jeg holder heller ting for meg selv frem til man kan fortelle hva det er snakk om, men siden jeg må reise bort ble det litt teasing likevel. Jeg kommer til å blogge i Stockholm altså, men ikke om hva jeg gjør på dagtid.. Det kommer dere til å få vite før sommeren 🙂

OG!!! Det var noen som lurte på hva jeg mente med at jeg ikke orker drama, om jeg sikter til Joakim og innlegget hans. Så klart er det ikke det! Meg + Joakim = for alltid  Der er det aldri noe drama, og jeg støtter han på alt han sier og gjør – noe som nesten burde være en selvfølge, vi er jo bestevenner! 


 

(annonselenker) Kjole HER (den er på 40%) Sko HER (de er på 70%) og smykke HER 

Nå skal jeg snakke litt i telefonen med en venn, og så se på serie resten av kvelden. Jeg har faktisk aldri sett på GIRLS, og tenkte å starte på det nå etter anbefaling fra dere! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg