JEG ORKER IKKE DRAMA


Dere gjør meg alltid så glad, og det mener jeg genuint. Jeg får energi av å møte dere uansett hvor sliten jeg kanskje er fra før av. Herregud, jeg er heldig! Jeg må aldri glemme alle menneskene som står bak meg og har fått meg dit jeg er i dag, for uten dere hadde ikke denne bloggen betydd noe som helst. Takk for 6 fine år, jeg håper på 6 til. ♥ Sett pris på de fine tingene i livet folkens, vi bor i verdens tryggeste og fineste land og er omringet av kjærlighet, så hvorfor man skal lage drama over alt mulig forstår ikke jeg. Lev å la leve, liksom! Takk for at dere er kule folk! 

Jeg har vært i Bodø i dag for å signere bøker og snakke med dere, og nå ligger jeg i hotellsengen – veldig klar for en tidlig kveld. Ja, sånn har det altså blitt, eller kanskje til og med vært en stund. Jeg har blitt en gammel dame! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg