FÅR JEG REGULERING I DAG?

Yeeey, jeg har fått venninnebesøk fra nord! Dere som har fulgt bloggen min i flere år husker sikkert Amanda, vi hang sammen hver eneste dag på videregående. Vi er enda bestevenner men hun bor i Harstad så vi får ikke sett hverandre så ofte, men nå er hun i Oslo på kurs – og bor hos meg. Kjempekoselig!

Noe som er litt mindre koselig er at jeg skal til kjeveortoped i dag. HERREGUD, regulering nærmer seg med stormskritt. Får jeg regulering i dag, liksom!? Neida, det tror jeg ikke. Men hvem vet, det har jammen ikke vært en enkel prosess og halvparten av tiden aner jeg ikke hvilke sjekker vi driver med eller hva som skal skje. 🙁 Ønsk meg lykke til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg