DETTE ER VOKSNE MENNESKER, OG DET ER IKKE GREIT!

Her er grunnen til at jeg stengte kommentarfeltet mitt, men likevel får man ikke fred. Jeg skal ikke lyve, dette er forferdelig vondt. Og dette er voksne mennesker.

Hvorfor skal dette være greit, bare for at man har valgt å være offentlig? Som forresten ikke er et valg, det er ikke en jobb man søker på. Jeg legger ut med fult navn, for dette er mennesker som selv kommenterer med fult navn i det offentlige på facebook. 

Jeg tenker å gi et par svar på noen av de som er “verdt” å svare på, resten får stå for seg selv. 

Mitt svar: Om vi skal bli tekniske, så gjør jeg faktisk noe samfunnsnyttig. Jeg betaler skatt. Det burde jo du vite, siden du tross alt har skrevet at du jobber som “moneymaker” på facebooken din, at om man betaler skatt, så bidrar man til samfunnet. Håper forresten arbeidsgiveren din i DnB setter pris på at du ønsker en 22 år gammel jente død. 




Ovi Hanssen: Du kan sove godt om natten! Jeg har verge for økonomien min, etter eget valg. 

 Dette lille fehodet bør ikke tåle mobbing – og det bør absolutt ingen andre heller som er gode mennesker.

Du bryr deg jo åpenbart om hva denne forvirra lille jenta holder på med siden du tar deg tid til å kommentere. Am I right?

Wow, også 23 likes! Skjult mobbing på sitt aller beste. Dette andenebbet får mye oppmerksomhet fordi jeg er en idiot og har bedt om å bli mobbet på internett, tydeligvis.


Det var så mye annet som jeg ikke klarer å lese igjennom en gang. Sånn er det. 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg