NYE FAVORITTER PÅ TRENING + LAGERTØMMING


Det var så godt å komme til Malta og litt varmere strøk slik at jeg kan jogge ute igjen! Som dere vet er jeg ikke den type person som eeeelsker trening i utgangspunktet, men det er noe helt eget ved å jogge ute.. Og spesielt om man har mye nytt å se på! Og når man har treningsklærne på plass, da er det absolutt ikke noe i veien for å ta seg en joggetur.

Noen av produktene jeg viser her er sesongens nyheter, men det er også spesialtilbud på 2XU Mid-Rise (nedsatt 500kr) med høyt liv og lagertømming på utgående modeller og bestselgere fra 2XU. Se bilder lenger ned 🙂

ICANIWILL KURBITS TIGHTS | ICANIWILL PERFORM TANK TOP | SE ALT FRA ICANIWILL

For meg er det viktig at alt av treningsklær strammer der det skal stramme og holder ting på plass, enten det er lår eller pupper slik at det ikke er ubehagelig å løpe rundt. Og det gjør disse! 

ICANIWILL KURBITS TIGHTS | SE ALT FRA ICANIWILL
Elsker det retro printet på disse <3 

ICANIWILL KURBITS TIGHTS | SE ALT FRA ICANIWILL

Eller, å si at jeg ikke “eeeeeelsker” trening i utgangspunktet blir litt feil. Det tar meg alltid litt tid å komme meg opp fra sofaen, og jeg pleier å grue meg før jeg trener. Men å være i fysisk aktivitet gjør så enormt mye for meg psykisk. For meg, når jeg har angst, er det lite som fungerer like godt som å ta på seg treningsklærne og løpe en tur. Det handler ikke om hvor langt jeg løper, om jeg slår mine egne rekorder (det følger jeg ikke med på i det hele tatt og har vel strengt tatt ingen personlige rekorder!) eller om jeg løper like langt som venninna mi. Det handler utelukkende om at det gjør noe for meg! Om man trener for hodet sitt, så bryr man seg ikke om hvem man slår eller hvordan inspo-bildene på instagram ser ut. Og det fysiske? Det følger etter, og er bare en eventuell bonus for meg. Så ja, jeg kan vel si at jeg faktisk elsker hva trening har gjort for meg. Jeg er den beste versjonen jeg har vært av meg selv på.. jeg vet ikke hvor lenge? Fordi jeg er i god form! 

AIM’N GREY TRIBE HIGH WAIST | ICANIWILL PERFORM TANK TOP | SE ALT FRA AIM’N

Ikke gjennomsiktige! Skikkelig gode å ha på 🙂

AIM’N GREY TRIBE HIGH WAIST | ICANIWILL PERFORM TANK TOP | SE ALT FRA AIM’N

Jeg har en venninne som er veldig sporty, uten å gjøre en stor greie ut av det. Hun legger aldri ut bilder av at hun trener, hun snakker sjeldent om det, men jeg har vært på ferie med henne så jeg vet hvor sporty hun er. Uansett, jeg spurte henne om hva hun var mest fornøyd med ved seg selv.. Vet du hva hun svarte? Helsen sin. Ikke hvordan hun så ut, men hun var fornøyd med at hun var i god form, trente for sin egen del, spiste bra og hadde god døgnrytme. Inspirerende!!!

AIM’N BLACK CROP TOP | SE ALT FRA AIM’N

2XU MID-RISE COMPRESSION TIGHTS (NB! LAGERTØMMINGSSALG!)
Tights.no har nå FEBRUARSALG hvor de blant annet har lagertømming på utgående modeller og bestelgere fra 2XU. Enkelte modeller nedsatt inntil 850 kroner!

LAGERTØMMING 2XU

FEBRUARSALG

Så ja, det var noen tanker om trening. Nå skal jeg ikke  lyve å si at disse treningsklærne ikke har gjort at turene her på Malta har blitt bedre enn de kunne ha blitt med dårligere utstyr. Spesielt tightsen fra 2XU og bhen, ting ble virkelig holdt på plass! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg