ROMANTISKE PLANER?

Snart er det valentines day! Og en liten funfact er at jeg hvert eneste år har hatt kjæreste / datet noen på denne dagen, men aldri har det skjedd noe romantisk. Jeg har endt opp med Anne-Sofie hver gang vi har vært i samme by i alle fall, haha. Og jammen blir det ikke likt i år også! Jeg, Anne-Sofie og Amanda skal på konsert på valentines, spise en middag ute og sikkert drikke et glass vin. #romantisk. Jeg feiret den vel på en måte med M siden vi gjorde masse koselig når jeg har vært på besøk, og ellers føler jeg ikke at valentines har blitt en så stor hit i Norge? Ingen gjør egentlig noe stort ut av det (eller så har jeg bare vært uheldig å prøver på å trøste meg selv).

Jeg liker at jeg heller har gjort det til en tradisjon å være med venner på denne dagen! For ett år siden var jeg og tre venner ute og tok noen drinker, året før der igjen trente jeg til Mitt Dansecrew.. Og det har gått helt fint! Takk gud for at man kan forme tradisjoner slik man selv ønsker det. ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg