VALLETTA


Hei på dere fininger! Hvordan har dere det i dag? Jeg personlig har det veldig bra, bortsett fra at jeg begynner å bli forkjølet. Andre gangen jeg blir forkjølet denne såkalte vinteren da.. Eller, jeg er vel stort sett forkjølet året rundt. Er jeg ikke syk på vinteren så er det pollen på våren, og det er kanskje det som er greia nå også? Siden jeg er i varmere strøk mener jeg? 

Vi har akkurat vært i Valletta (hovedstaden) og spist, drukket litt og nå er vi tilbake i leiligheten. Jeg reiser hjem i morgen, og man kan mildt sagt si at jeg ikke gleder meg.. Det blir litt verre for hver gang, faktisk. Så er det bare å telle ukene til neste gang, som er tre og en halv uke til.. Og det går så saaaaakte. Men så er man jo plutselig her, det er bare å tenke sånn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg