HEI

Jeg hadde egentlig tenkt til å gi dere en update da vi kommer hjem i kveld men vi har enda ikke kommet oss noe sted (skal til Valletta som er hovedstaden her) så ville jeg gjerne gi et spontant lite livstegn nå! Som i gamledager, med webkamerabilde og hele pakken. Jeg er ferdig fikset, venter på M, hører på musikk, er sulten.. Fryser, selv om det er 16 grader ute. Kanskje fordi jeg har vært så stillestående hele dagen, bare vært inne på soverommet cirka. Sett bort fra en joggetur ute.. ANYYYWAYS, gleder meg til å se litt rundt omkring!

Låten som spilles på repeat hos meg for tiden legger jeg inn under her. Vennene mine pleier å sende meg meldinger å lure på hva jeg er slags menneske som hører på så gammel musikk hele tiden (det kommer jo opp på spotify), hehe. Jeg går veldig i bølger, nå nylig var det 80-tallet som gjaldt og nå er det altså 70-tallet. Denne låten er uansett ikke annet enn magisk!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg