TANNBLEKING HJEMME FØR OG ETTER

//annonse

På litt over et halvt år har jeg bleket tennene tre ganger – og alle gangene har jeg benyttet meg av premium white sin tannbleking! Jeg liker den fordi den faktisk gir resultat, ikke gir ising i tennene (jeg er veldig sensitiv for sånt!), og den er enkel å bruke. 

Slik så tennene mine ut i fjor sommer, før jeg begynte å bruke premium white. Ikke så alt for ille om jeg får si det selv, men litt gult her og der. 

Når man bleker tennene legger man først tannskinnene i kokende vann, fører dem over på sine egne tenner slik at de former seg, så pusser man tennene med en spray, og SÅ tar man blekingen i skinnene.. Og etter det setter man det blå led-lyset på. Det høres kanskje komplisert ut, men det følger med en bruksanvisning med som er lett å følge. Jeg er en person som har veldig lett for å “gi opp” og ikke orke å gjennomføre noe om det er flere steg man må følge, men dette er virkelig lett. Om jeg klarer, så klarer du!

Jeg vil gjerne påpeke enda en gang at Premium White ikke er vondt overhodet, i tilfelle noen skulle være bekymret for det! Og i tillegg går det fort, bare 25-30 min.


 

Og slik ser tennene mine ut nå! Her har jeg bleket tennene mine kun en gang hver tredje / fjerde måned, og om du bestiller kun en pakke rekker den mer enn nok. For å være ærlig blir tennene slik som dette etter kun en behandling altså, men jeg har vedlikeholdt ved å bleke jevnlig. Jeg bruker enda samme pakke som jeg gjorde første gang, så om du bestiller kun en, holder den lenge. 🙂 


 

DU KAN BESTILLE HER! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg