NOE GRUNNLEGGENDE OG NOE MUSIKK

Hey alle sammen! Håper alt er fint med dere, jeg personlig har det helt toppers. Ligger her i sengen og tenker på mat! Som vanlig. 


 

En ting jeg oppdaget i går som var ganske sprøtt, er at låten min Love Like That (edeema remix) har blitt lagt til i 5 spillelister denne uken på spotify, hvor hver av spillelistene har over 50 000 følgere – og den ene spillelisten er tysk, og har over 800 000 følgere! Haha, så rart at låten plutselig gjør det bra i andre land, tre år etter liksom.. Og at jeg, tre år etter jeg ga ut musikk, enda har over 250 000 lyttere i måneden. Amazing! Den finnes på spotify, om noen skulle være interesserte i å høre!

Jeg er forresten på Malta nå. Mathias bor jo her, så jeg skal være her frem til søndag. Han er på jobb nå og har vært det siden jeg kom egentlig, og er ikke hjemme før rundt klokken 23, så jeg tenker å dra å.. kjøpe godteri og se på film. Noe sånt!

 

#grunnleggende
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg