HVOR ER PRADA BILDET MITT FRA?

//annonse

Jeg vet ikke hvor mange spørsmål jeg har fått opp igjennom om Prada Marfa bildet mitt.. Og det skjønner jeg godt, for det er jo så fint! Mitt kommer fra Desenio, en nettside som selger alle mulige slags stilrene posters og rammer til en kjempegod pris. I tillegg kommer det raskt i posten, så om du vil klikke hjem nye bilder og slippe å vente så lenge, er dette nettsiden å gå til. Om du scroller helt til bunnen av innlegget har jeg også en rabattkode til dere! <3 

Jeg holder på å pusse opp – som jeg har gjort i en evighet – og jeg har ikke funnet en ny plass til bildet enda. Derfor står det i gangen enn så lenge, men jeg tenker å henge det i spisestuen når den er klar. Før hang dette bildet over sofaen i stua, men det hadde kanskje passet like fint inn på soverommet? Hmm.. Eller i gangen. Direkte link til bildet finner du HER! Jeg har det i den største størrelsen, altså 70 x 100. 

Et annet bilde som har fått plass er dette. Det er så fint, jo! Og så elsker jeg det med den hvite rammen til. Dere finner det HER. – her husker jeg ikke hvilken størrelse jeg tok, men jeg legger en liten knapp på 50 x 70, om ikke størrelsen under der igjen. 

Jeg ga også en plakat til en venninne i gave – som hun har plassert så fint på soverommet sitt! Det er altså perfekt å kjøpe gaver fra denne nettsiden også, og jeg vet at bildet falt så godt i smak hos henne. Bildet finner du HER. 

Jeg har virkelig MASSE bilder fra Desenio som jeg gleder meg til å vise dere etterhvert! Dere kommer jo til å se bildene pryde veggene mine fremover uansett, men jeg skal informere med linker og alt når leiligheten er klar. Jeg anbefaler dere å kjøpe rammer i samme slengen om dere skal bestille bilder, det har alltid jeg gjort og det funker kjempefint. Her kan dere se flere av plakatene deres, de har virkelig enormt utvalg! 
 



Ps! Rabattkoden “sophie” gir deg 25% rabatt på alle plakatene til Desenio, sett bort fra deres eksklusive bilder. Koden gjelder i perioden 07. – 09. februar. Happy shopping! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg