LADY GAGA ER IKKE TJUKK, FOLK ER TJUKKE I HUET

 

Jeg, som de fleste andre, har sett Lady Gaga sitt show på årets Super Bowl. Og for en kvinne! For en stemme! For et talent! For en utholdenhet! Tenkte i alle fall jeg.. Ikke i et lite sekund tenkte jeg over kroppen hennes, utseendet hennes eller noe annet overfladisk – jeg trodde hele verden tenkte det samme.  Dessverre tok jeg feil, og da jeg sjekket twitter flommet det over av spydige kommentarer om magen til Lady Gaga. MAGEN HENNES?? VIRKELIG??

Magen det er snakk om er altså denne:

Vel.. Hva skal man si? Absolutt ingenting hadde jo vært et fornuftig alternativ

Det er morsomt at jeg som dag ut og dag inn får høre at jeg er et forjævlig tilskudd til verden fordi jeg har en såkalt “perfekt” kropp og ikke burde vise meg i dagens lys sitter her med en mage som er slappere enn Gaga sin og ser på at følgerne mine på twitter retweeter spydigheter om kroppen hennes – og at de samme menneskene kommenterer mine bilder og sier at de vil se ut som meg. Det er jo ganske merkelig, men om man for guds skyld vil, så værsågod – bare å kopiere! 


 

Lady Gaga er ikke tjukk. Folk er tjukke i huet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg