BER MAN OM DET SELV?

//annonselenke

Dere er så fine – takk for at dere ble bekymret etter sist innlegg! Jeg har det fint altså, for det er vel bare en del av det som følger med når man er offentlig person. Selv om det ikke burde være sånn, så har man “bedt” om det selv, men jeg ser likevel på mulighetene for å flytte til et annet, roligere sted (i Oslo, forhåpentligvis).

Ellers, shit så mett jeg er. Jeg og Joakim bestilte sushi til han og vegensk chop suey til meg, og som vanlig spiser jeg så mye at jeg nesten sprekker. Jeg er alltid inne i “perioder” med mat, og akkurat nå jeg inne i en asiastisk periode. Sist var jeg inne i en frokostblanding periode.. Lurer på hva det neste blir. 


( annonselenker)Choker HER / Tskjorte Carlings / Strømpebukse fra Nelly, men den er utsolgt

 

Nå skal vi se kjendis-farmen! Jeg må bare styre unna alle nettaviser først, slik at jeg ikke får med meg noen spoilere.. 🙂 Jeg må innrømme at jeg holder en liten knapp på Petter Pilgaard, altså! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg