DETTE REDDER HÅRET MITT

//annonse

Jeg får ofte spørsmål fra dere om hvordan i all verden jeg enda har hår på hodet – jeg har jo gått fra mørk til lys til mørk til lys og til pastell og blått og rosa og lilla så mange ganger at jeg ikke burde hatt et eneste hårstrå på hodet. Det er nesten et mirakel, men slettes ikke så vanskelig: jeg vasker håret kun en gang i uken, og det har jeg pleid å gjøre hos frisør for å få en skikkelig kur på det. Om jeg har vasket håret hjemme har det blitt seende ut som om jeg har fått elektrosjokk, det står alle veier i løpet av en dag. MEN! Nå har redningen kommet, for jeg har falt for et produkt som jeg kan bruke hjemme, og det fungerer like bra som en skikkelig intens kur hos frisøren! 

Jeg har aldri prøvd en hårmaske med innpakningshette før, og denne fra May Beauty er nettopp det. Og det er egentlig litt rart? Hetten holder på varmen og fuktigheten, likt som når man sitter med slike “skjermer” over hodet hos frisøren – noe som igjen gjør hele hårmasken mer effektiv. Hvorfor er ikke alle hårkurer slik som det? 

Bare sånn at dere kan få et inntrykk av hvordan håret mitt ser ut FØR jeg har brukt hårmasken: her har jeg dusjet tidligere på morgenen (for å demonstrere hvordan det blir om jeg bruker mine normale produkter hjemme) ikke brukt hårspray, ikke tupert håret og generelt latt det være. Jeg har altså ikke sovet eller noe, håret mitt bare blir sånn, og selv om jeg grer igjennom det står det rett ut. 

Konseptet er enkelt: du vasker igjennom håret, tørker det med håndkle og tar på hetten. Du masserer litt på masken for å fordele produktet rundt i håret, og så fester du teipen og lar det virke i en halvtime – eller mer om du vil, eller kanskje til og med mindre? Jeg hadde den i alle fall på i nøyaktig 30 minutter, som jeg brukte til å se nesten en hel episode av keeping up with the kardashians. 

Så er det bare å skylle ut og håret blir superfint og blankt! Til og med mitt ødelagte hår. Hårmasken gir resultater etter første gangs bruk og håret holder seg fint om du bruker den regelmessig. Den inneholder kun naturlige ingredienser, og ingen av May Beautys produkter er testet på dyr! I tillegg funker den også på extensions 🙂 


 

Hvis du også har lyst til å teste hårmasken har jeg fått lov til å gi dere en rabatt på 30% for en begrenset periode. Bruk koden sophieelisehair eller kjøp ved å trykke på linken HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg