MIN VALENTINES SMINKE!

/annonse

♥  MY VALENTINES MAKEUP ♥ 

Jeg vet ikke om dette er lov å si om seg selv – men fy søren jeg føler meg så pen med rød leppestift. Og så liker jeg at dere også setter pris på innleggene mine om sminke! Jeg elsker å lage dem også. I dag har jeg lekt meg litt med “valentines makeup”, men helt ærlig så er dette en look jeg kjører på med ganske mye til hverdags også. Naturlig, romantisk og fin! Følg med videre, og få min valentines-look 🙂 

– FØRSTE STEG: ØYENSKYGGE – 

Jeg har gått igjennom hudsminken min så mange ganger at jeg like gjerne hopper rett på øyne – jeg håper det går fint. Siden jeg ønsket å ha fokus på lepper i dag, velger jeg å holde øyenskyggen ganske naturlig men også slik at den fremhever mine beste trekk. Jeg har såkalt “hooded eyes”, som betyr at øyelokkene henger og at jeg ofte ser mer sliten ut enn hva jeg gjør, men det er lett å fikse på med øyenskygge om man har teknikken inne! 

Jeg har brukt theBalm Meet Matt(e) Trimony – en øyenskyggepalett jeg er kjempefornøyd med. Den inneholder 9 matte øyenskygger som passer enten du skal lage en dramatisk eller naturlig look. I dag brukte jeg “matt lin” på øyelokket, og så “Matt Evans i en bue over øyelokket (jeg bruker en teknikk hvor jeg lager et “falskt” øyelokk, altså at det ser større ut enn hva det er), og så avsluttet jeg ved å dra “matt kumar” svakt over i samme bue.

Sånn ble det altså! Det er ikke så mye, men det gir en stor effekt kan jeg love dere. 

– ANDRE STEG:EXTRA GLOW – 



Dere vet hva det går i! I dag brukte jeg en blush fra Milani Rose blush Blossomtime Rose som gir skikkelig fine rosekinn, og min absolutte favoritt highlighter: theBalm Mary-Lou Manize. Den gir verdens beste glød!

Altså, dette er virkelig “highlight on fleek” som de sier! 

– TREDJE STEG: LEPPER – 

Likt som at man fukter ansiktet før man legger sminke, er det også lurt å fukte leppene om de skal være i fokus. I dag brukte jeg Togospa Coconut Lips som er en leppemaske som også gir fyldigere lepper. Jeg gjorde dette før jeg påførte sminke og glemte å ta bilde (ahhrg!!), men den funker skikkelig bra om du ønsker å plumpe opp litt ekstra på en naturlig måte. 

På leppene brukte jeg først Pickup Liners i fargen Boyfriend Material for å line leppene – jeg “overliner” alltid, det vil si at jeg tegner leppene større enn hva de egentlig er. Jeg får mye kritikk for det, men smak og behag – jeg elsker det! Den matte leppestiften jeg brukte heter Meet Matt(e) Hughes og er i fargen Devoted. Altså, denne er virkelig helt fantastisk. Den holder SÅ godt, fargen er SÅ fin, og den er skikkelig drøy i bruk. Om du kjøper en, kan jeg love at du har den lenge! Og det er sjeldent jeg finner en “knæsj” rød leppestift jeg liker, som i tillegg er matt. ELSK! 

Coverbrands startet en sminkekampanje i dag hvor du får opptil 30% rabatt på alle merker utenom nyx! Kampanjen varer i en uke fra nå, altså til 12. februar. Du finner all sminke HER! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg