TRENINGEN JEG DIGGER!


Dette året føler jeg virkelig kommer til å bli mitt år når det kommer til treningsmotivasjon. Og som jeg gleder meg til det ikke er så glatt ute lengre og jeg kan gå turer! Trening behøver nemlig ikke å være mer komplisert enn som så, og jeg er 100% sikker på at uansett hvor mye man tror man hater trening, så finnes det en eller annen form for det som passer deg. Jeg for eksempel er glad i styrke og ikke så glad i kondisjon, jeg er veldig glad i yoga men ikke så glad i pilates, man skulle kanskje tro at jeg elsker zumba fordi jeg liker å danse men jeg hater det, derimot er jeg glad i aerobic…oooog svømming! Det er helt OK å slite litt med å finne noe man liker, og du er ikke den første som ikke liker det samme som venninna di eller bloggeren du liker. Jeg har sett meg grønn på misunnelse på alle som jogger så og så langt, men hvorfor? Det finnes så mye annet gøy man kan gjøre.. Og freshe, behagelige treningsklær er ikke feil på motivasjonen, akkurat! Det tror jeg er felles for oss alle? 


 

Genser fra We Are Fit | Stella Shape Tights fra We Are Fit
Rabattkode wearefit20 gir 20% på alt fra We Are Fit på Tights.no til de 200 første

Og nettopp der har jeg fått en ny favoritt! Har dere hørt om merket We Are Fit? Det er et nytt norsk treningsmerke som har tatt av i det siste med unike, fargerike mønstre fra den norske naturen og er i veldig høy kvalitet. Tro meg, du merker det med en gang du tar på deg et plagg fra dette merket…Det sitter så godt! Og jeg er vel ikke den eneste som har tenkt at både sports-bh og tights kan være litt udigg å ha på seg? Ikke med disse!


 
Devotion treningsjakke fra We Are Fit | Lace Up Tights fra We Are Fit
Rabattkode wearefit20 gir 20% på alt fra We Are Fit på Tights.no til de 200 første

Jeg kan gjerne ha på meg disse treningsklærne en hel dag før jeg faktisk trener på kvelden uten å stresse over det. De er jo så fine også, så de funker like godt til hverdags.

Devotion treningsjakke fra We Are Fit
Rabattkode wearefit20 gir 20% på alt fra We Are Fit på Tights.no til de 200 første

Lace Compression Top fra We Are Fit | Lace Up Tights fra We Are Fit
Rabattkode wearefit20 gir 20% på alt fra We Are Fit på Tights.no til de 200 første

Altså, se bare så fint…Høye i livet og IKKE gjennomsiktige! Jeg sleit med å komme meg opp fra sofaen tidligere, men nå.. NÅ skal jeg på trening! 

Bare et lite tips: Tights.no funker kjempebra på mobil så det er veldig lett å bestille uten en PC/Mac. Bruk koden i kassen, trykk der hvor det står gavekort eller rabattkode rett under produktene i handlekurven 🙂 

> We Are Fit finner du HER <

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg