BRA OG DÅRLIG I JANUAR

thumb-up-sign_318-32566  Jeg festet lite og hadde ikke en eneste kveld på byen – noe som føles helt fantastisk! Alkohol og høye hæler ble byttet ut med hjemmekvelder enten alene eller med venner, og jeg må si at jeg liker det mye bedre.

dislike-on-facebook-thumb-down-symbol-outline_318-37193  Derimot har jeg vært lite sosial og burde kanskje være flinkere til å møte venner.. Jeg savner dem jo hele tiden. Og Joakim har jeg bare møtt fire ganger!? Hva FAEN Joakim!!!

thumb-up-sign_318-32566  Jeg har fått døgnrytmen på plass, og det så til de grader! Jeg har nok ikke hatt så her bra døgnrytme på flere år. Jeg sovner rundt 21-23 hver kveld, og står opp mellom 07-08. Jeg sover altså veldig mye, hehe..

dislike-on-facebook-thumb-down-symbol-outline_318-37193  Jeg har ikke jogget ute en eneste gang, noe jeg vanligvis liker fordi det er så glatt. 

thumb-up-sign_318-32566  Mathias var på besøk en gang, og jeg har bestilt to reiser ned dit! Avstand er hardt, men om man virkelig vil så funker det.

dislike-on-facebook-thumb-down-symbol-outline_318-37193  Jeg brukte lang tid på å “komme igang” etter ferien og var i Harstad mye lengre enn planlagt – ikke at akkurat det er negativt, men hvorfor tar man ikke bare tak i ting? 

thumb-up-sign_318-32566  Har fått to nye kontraktsforslag til to spennende jobber som jeg gleder meg til å sette i gang med!

thumb-up-sign_318-32566  Dj-jobben i Drammen gikk veldig bra, og jeg hadde med en gjeng venner som jeg koste meg sykt med. 

thumb-up-sign_318-32566  Boken min kom på førsteplass igjen!

thumb-up-sign_318-32566 Jeg vant to priser på vixen blogawards!

dislike-on-facebook-thumb-down-symbol-outline_318-37193 Ble avhengig av wish-appen, fikk dårlig samvittighet fordi jeg kjøpte mye rart fra Kina som jeg egentlig ikke trenger (og det forurenser) så jeg sluttet like kjapt. 

thumb-up-sign_318-32566  Hunden min kom på besøk <3 

dislike-on-facebook-thumb-down-symbol-outline_318-37193  Jeg mistenker at jeg har B12-mangel og må til legen for å sjekke det..

thumb-up-sign_318-32566  Jeg sorterte kjøkkenet og badet, og fikk gitt masse sminke og produkter til mamma og lillesøsteren min – sistenevnte ble veldig glad, og det gjør meg glad.

thumb-up-sign_318-32566  Tok påfyll på vippene mine hos lashes by Kasja og nye negler hos Kate (strøget negledesign), og har følt meg fin og fresh til tross for en tørr og lang januar.

thumb-up-sign_318-32566  Hadde kvalitetstid med mamma og hadde mange fine samtaler med henne.

thumb-up-sign_318-32566 Er generelt sett veldig glad og takknemlig for livet jeg lever!


 

Ps! Jeg fikk ideen til dette innlegget etter at den svenske bloggeren Kissie hadde gjort samme greie bare om uken som gikk – så vil gjerne gi henne en liten shoutout! Bildet er tatt av Christian Berset. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg