JEG SKAL PÅ HEALING!

//annonselenke


 

Det aller viktigste målet mitt for 2017 er å investere mer tid i min egen psyke. Jeg er på et så bra sted akkurat nå og jeg vil virkelig ikke miste det – selv om angsten enda ligger her og bobler på innsiden, venter på å ta full kontroll, så har jeg et annet perspektiv på det nå enn før. Eller, perspektivet er det samme for det er jo enda forjævlig, men måten å kontrollere det på er annerledes.  Min eneste motivasjon for å trene er psyken min – når jeg har angst for angsten gleder jeg meg kun til å ta på joggeskoene å bevege meg, for da vet jeg at det går over eller i det minste blir bedre. Det er så synd at trening ofte blir sett på som en “uting” å snakke om fordi det skaper press, og ja, trening kan absolutt være negativt om det er av feil årsaker og om selve treningen også blir et stressmoment, men det hjelper virkelig på psyken min i alle fall.  Å spise junkfood å se på en serie har fristet mest før, og jeg gjør jo det også enda, men aldri fordi jeg synes synd på meg selv eller for at det skal “kurere” noe, for det gjør det aldri. I dag hadde jeg kun lyst til å sove bort den ekle følelsen jeg hadde inni meg, men jeg tok heller på meg badeklær og dro i svømmehallen. Jeg er heldig som har en svømmehall ikke så langt fra meg så hvorfor jeg ikke utnytter det mer må gudene vite, det skal jeg i alle fall begynne med nå. Det var så deilig! Å være i vannet kurerte virkelig både det ene og det andre. 


 

På snakk om egen psyke, jeg skal på healing + reading neste uke, og videre derfra skal jeg lære meg å meditere skikkelig! Det blir så spennende. Jeg skal til en mann jeg har fått anbefalt, og jeg føler meg virkelig klar for å åpne en ny “sans” i meg. Jeg er ikke helt i balanse med universet slik som jeg skulle ønske i alle fall, og jeg er så fascinert av menneskers følelsesliv, hjerne og ikke minst hele eksistensen at jeg virkelig føler dette er rett match for meg. Ikke minst er jeg åpen for det meste, og villig til å lære mye – med en sunn dose skepsis, men så lenge vi snurrer rundt i dette universet vi egentlig ikke aner noe om så kan jeg egentlig være klar for det meste. Ingenting er jo bevist, og det eneste man kan stole på er hva man selv føler og mener er rett. Jeg skal gi dere beskjed om hvordan det var, så klart!

Bikinitopp HER. 

 

Så, i kveld blir jeg bare hjemme. Anne-Sofie og Marte kommer over en tur for å slappe av å snakke, men det er alt. Jeg skulle egentlig på Spellemann i dag, men en gutt som jeg har kjent hele livet, og som har vært en nær venn av familien og en del av gjengen i mange år er savnet i Harstad. Han har vært borte siden torsdag, og det er så klart utrolig vondt. Det siste jeg har lyst til er å feste akkurat nå, jeg vil heller være med folk jeg er glad i, under rolige omstendigheter.. Ta vare på hverandre folkens  ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg