HERREDEO FOR KVINNER?

Mamma fant i dag en “sjokkerende” oppdagelse i skapet mitt  – herredeodorant. Jeg har brukt herredeo i et par år og synes det er verdens mest naturlige sak, men det er faktisk ikke første gang jeg får kommentarer på hvor rart det tydeligvis er. Jeg husker ikke hvordan det startet, men jeg lånte vel hos en gutt en eller annen gang, og oppdaget hvor mye bedre det er! Deo for menn lukter bedre enn deo for kvinner, og man holder seg fresh mye lengre, faktisk utover hele dagen. Og visste dere at stort sett alle deodoranter for kvinner inneholder aluminium som blant annet kan føre til kreft (men igjen – alt kan vel det nå om dagen). Jeg synes bare det er rart at det kun gjelder deodoranter for kvinner og ikke for menn, hvor kun et fåtall deodoranter inneholder aluminium? ANYYYWAYS, dette er deodoranten jeg bruker, den kan kjøpes på alle matbutikker. Anbefales uansett hvilket kjønn du er! 

 

En annen fakta: jeg bruker barberhøvler for menn også. Etter at jeg sluttet å samarbeide med “shai” barberhøvler gikk jeg over til barberhøvler for menn, det er MYE bedre. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg