HVORDAN REAGERTE CHARLIE PÅ Å KOMME HIT IGJEN?

inneholder produktplassering & annonselenke

Nå er endelig Charlie her! Jeg var så spent på hvordan han kom til å reagere på å være tilbake i leiligheten, han vokste jo opp her og var her hver eneste dag nesten ett år, men man vet jo aldri.. Jeg ble derfor så glad da han løp opp trappene og stilte seg utenfor døren til min leilighet (at han ikke tok feil dør altså) og at han løp rundt slik han alltid gjorde. Han la seg på det som var hans faste plass, han slapper av akkurat som han pleide å gjøre her og blir litt ekstra mammadalt. Åh, jeg elsker han så mye! Og best av alt?! Jeg fikk til å få hundefilter på han på snapchat! Det har vært en drøm lenge, haha. 

Han skal bare være her frem til fredag, da reiser han og mamma tilbake til Harstad. Jeg vil gjerne få han tilbake hit en dag men mamma og pappa mener det er best å vente til jeg har kjøpt større leilighet og bor sammen med noen, og jeg er enig med dem selv om jeg gjerne vil ha Charlie her med en gang. Men det viktigste er jo ikke hva jeg føler, jeg må tenke på hva som er best for hunden. Akkurat nå er det å være i Harstad, uansett hvor trist det er for meg. 

Kjole HER.

 

Nå venter jeg på middag, som må være noe av det beste ved å ha besøk av mamma! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg