FORELSKET?

// inneholder annonselenke

I dag er ikke hvilken som helst dag.. For mamma er på vei til meg for første gang på to år! Og ikke nok med det, hun har med seg babyen min! Nei, jeg har altså ikke fått et barn i skjul, jeg snakker så klart om hunden min Charlie. Jeg er så spent på hva han synes om leiligheten – holdte jeg på å si, som om han snakker liksom – jeg er spent på hvordan han reagerer på å være her igjen. Jeg har akkurat sminket meg og nå sitter jeg egentlig spent og venter i sofaen, jeg får sommerfugler i magen av å tenke på Charlie så jeg lurer nesten litt på om jeg er forelsket? Forelsket i min egen hund?

Det minner meg forresten om den gang jeg spurte Anne-Sofie om hun kanskje var forelsket i sin hund, og hun faktisk måtte tenke seg om før hun svarte.. Haha. Æsj. 

Liten jente på lite bad. Belte fra Malene Birger / Hettegenser HER (annonselenke) 

 

Nei nå gleder jeg meg skikkelig, dere! WOHO! Ønsk meg lykke til med min lille forelskelse, da.. Haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg