SÅNN HER ER DET ALLTID

// inneholder annonselenke

Jeg lover, sånn her ser det alltid ut når jeg vasker klær.. Hehe.
 

Jeg har bodd for meg selv i snart tre år og burde ha vendt meg til at klær må vaskes, men det føles like rart hver gang – som om jeg er et barn som har tatt på meg for mye ansvar og gjør noe jeg ikke er helt klar for. Jeg hadde aldri vasket klær før jeg flyttet ut, og TAKK GUD – la barna være, det blir masse klesvask i årene som kommer, det kan jeg og alle andre i denne planeten som er eldre enn 22 skrive under på. Og jeg er EN person, den gangen jeg får barn.. Ja, jeg orker ikke engang å tenke på det, herregud for et stress. Takk til mamma som har gjort dette i alle de år for meg og resten av gjengen! 

Jeg gjenbrukte beltet fra Vixen, det kommer fra Malene Birger / t-skjorte HER (annonselenke) 

 

Nå skal jeg dra i bursdag til min venninne Helene, det blir litt ekstra koselig siden så mange venninner fra Harstad har tatt turen! Vi snakkes i morgen. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg