NOE Å VÆRE GLAD FOR

 

To ting å være glad for i dag:

1. Å bli møtt av dette da jeg kom hjem! Nå tenker du kanskje “lysbryterne hun har glemt å fjerne maskeringstapen fra? Det knuste speilet? En stygg plante fra IKEA? En dårlig malejobb?” men nei, jeg mener så klart prisene mine fra vixen! De har fått hedersplass i gangen og der skal de stå helt til jeg eventuelt flytter, slik at alle som kommer på besøk vet hvem de er hos (sånn i tilfelle de var i tvil). 

2. At den nye planten min endelig har kommet! Jeg hadde en levende plante først, men den takket for seg (eller jeg tok for dårlig vare på den) og etter to måneder var det bare å innse nederlag. Jeg har ventet på denne planten i en evighet, jeg bestilte hjemlevering og dere vet jo posten – “vi leverer et sted mellom 17-21” og jeg bare ja hallo i luken, da ble jeg sittende å vente en hel kveld. Og hva fikk jeg levert på døren? Jo, en kommode fra IKEA som jeg ikke hadde bestilt, jeg oppdaget at det var feil etter å ha pakket ut hele og innså da at jeg og en eller annen Thomas hadde fått samme sporingsnummer og slik ble altså en forvirret situasjon stelt i stand. Thomas, som hadde fått min plante, sitter i rullestol og det ble litt av et styr for å få byttet om og posten var ikke sånn sjukt behjelpelige, men det ordnet seg og nå er planten her. At last.

Nå skal jeg rydde. Og kanskje sove, hehe. Neida, jeg må ta meg sammen. På mandag skal jeg bestille time å sjekke om jeg har b12 mangel forresten! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg