DREAMING

 

 


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selv om jeg synes vinteren er koselig, så kan jeg ikke la være å lengte bort… I fjor reiste jeg mye og fikk sett steder jeg aldri har sett tidligere, og siden jeg var singel ble det masse ferier med venner som jeg ikke har gjort så mye av tidligere. Åh, jeg vil bare dra til et varmt land å ha det morsomt nå med en gang! Alle er så sure i Norge på vinteren, og det inkluderer meg selv. 

Nå som jeg avstandsforhold kommer “reisepengene” mine til å brukes på det, og det er så klart mer enn greit, men det er jo ikke ferie på samme måte. Det blir en slags rutine over det når man drar til det samme stedet hele tiden. Hehe OK hør på meg som ikke har vært hos han en eneste gang så langt, men jeg skal i februar og mars! Og heller at man har en kjæreste på Malta enn i Alaska, for SÅ glad i snø er jeg ikke. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg