verdens kjedeligste 22-åring

// inneholder annonselenke

Ehhh.. Jeg sov fra klokken 19:00 i går, og frem til nå. Jeg lover at jeg ikke skal mase mer om søvn nå, men herregud det er jo bare sykt. Jeg er så uthvilt at jeg er kvalm, haha. Jeg må være verdens kjedeligste 22-åring, da jeg våknet midt på natten i går av at noen kom hjem fra byen i samme bygg som meg, og bråkte i gangen tok jeg meg selv i å tenke “jævla ungdom :@” og så sovnet jeg igjen. Det er jo jeg som burde være ute å bråke i gangen, og istedenfor spiser jeg pasta og legger meg med bamsen min. Håper det er flere av dere lesere som er sånn? 

(annonselenke) t-skjorte HER 

Før jeg sovnet rakk jeg å spise ute med min venninne Linda. Det var så koselig, og ikke minst behøvelig! Jeg har hatt en følelse av angst i kroppen den siste tiden, og jeg er livredd for å få sosialangst. Jeg er jo sjenert, men jeg har aldri vært redd for folkemengder og opplevelser som konserter, kjøpesentre ++ er ikke noe problem – enn så lenge, for nå har jeg begynt å kjenne på det. Faen! Hva er jeg egentlig redd for? Døden? At noen skal skyte meg? At noen skal klikke på bussen å knivstikke alle? At folk ser stygt på meg? Jeg krysser alt jeg har for at det bare er en periode, mangel på D-vitamin eller noe sånt. Poenget var, Linda trengte bare å ta meg i hånden å se på meg med et forståelsesfullt blikk og så føltes alt litt bedre. Takk gud for gode venner som passer på.   

Nå må jeg ordne litt her hjemme, det er rot over alt. Vi blogges om litt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg