MITT SISTE INNLEGG FOR DERE..

 

…. NOEN SINNE! Neida, jeg bare tuller. Det er vel sånn det fungerer i blogg-norge for øvrig, men jeg skal altså bare legge meg og slik er det med det.

Jeg har gjort et desperat forsøk på å holde meg våken lenge nok til å se på kjendisfarmen direkte men takket være at jeg sovnet så tidlig i går er jeg på vei i seng allerede nå. Jeg ble bare sittende som en passiv zombie uansett, så da er det ikke mye man får ut av å være våken. Jepp, dette har blitt en blogg som omhandler søvn. Mangel på den, eller for mye av den. Det finnes ikke så mye midt på treet her i gården. Nå har jeg satt meg et mål om å sove 12 timer i natt, jeg må bare finne min indre 16-åring for da kunne jeg sove helt sjukt mye. Rekorden var på godt over ett døgn, og da våknet jeg ikke engang for å spise eller gå på toalettet.


 

Jeg leste mitt eget arkiv her om dagen og da var det virkelig høyt og lavt om kjærlighet og sex og kyss og klining og hva det nå måtte være, mens nå er jeg mer sånn.. Jeg vet ikke? Jeg klarer ikke å snakke om sånt, ikke til venner engang, det er mer behagelig å skrive det her og samtidig er det også skummelt. Jeg savner min kjæreste i alle fall. Eller, kjæreste og kjæreste. Hva det nå er. Store kjærlighet, da. Tre uker så sees vi! Avstandsforhold er fint på mange måter, og kjipt på mange, det er i alle fall sikkert. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg