DRØM ER VIRKELIGHET

Hei folkens! Jeg håper dere har det fint i dag – takket være deres tips sov jeg hele natten igjennom, og for det er jeg lykkelig. Jeg trengte det sårt, og nå føler jeg meg som et nytt menneske! Jeg kom akkurat hjem fra et hyggelig møte, jeg lærte mer om sunn fornuft plakaten og fikk i tillegg møtt Linnea for første gang på jeg vet ikke hvor lenge. Det var fint! Ellers gleder jeg meg enormt til vixen i morgen. Sommerfuglene i magen er absolutt tilstede, for man vet jo aldri hvordan det kommer til å gå. Men det er uansett hyggelig å møte mange folk man ikke ser ellers – men jeg skal ikke lyve, jeg droppet å dra til Mathias for å være med på dette når jeg egentlig hadde flybilletter, så en pris hadde jo ikke vært helt feil, haha… Men uansett, man må sette ting i perspektiv og jeg er glad jeg i det hele tatt får være med på sånne ting, for et par år siden var det kun en fjern drøm. 


 

Nå kommer straks stylisten min hit for å vise meg klærne til prisutdelingen i morgen – vi har laget noe sammen for første gang, og ikke tatt klær fra andre designere.. Spennende. Mon tro om dere ikke får se det korte håret mitt for første gang på rød løper, også?;) Det også takket være alle deres fine komplimenter!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg