BRUNE FARGELINSER


 

Mange av dere har lagt merke til at jeg har brukt mørke fargelinser i det siste. Jeg kjøpte disse linsene på en eller annen brillebutikk som jeg gikk tilfeldig forbi i sentrum, men vanligvis bruker jeg linsene fra Solotica. Jeg har bestilt derfra for et par uker siden og venter på leveranse nå, noen ganger tar det flere uker og andre ganger en uke. Denne gangen tok det litt lengre tid så da kjøpte jeg mørke i mellomtiden litt på sparket, bare for å ha noe i mellomtiden liksom. Jeg bruker uten styrke, men burde absolutt ha brukt med ettersom jeg ser så forbanna dårlig. 

Jeg elsker de blå øynene mine og ville ikke ha byttet bort den fargen, som jeg føler jeg må påpeke fordi jeg har fått litt kritikk for å bruke fargelinser – men så er det jo gøy å variere litt også, synes dere ikke? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg