DETTE ER IKKE BRA FOR MEG

// inneholder annonselenke


 

♥ Vegan hot chocolate body HER, som forresten var liten i størrelsen så gå gjerne en opp om dere bestiller. (annonselenke) 

Helt siden jeg kom fra Harstad har døgnrytmen min vært helt elendig. I 14 dager nå har jeg våknet mellom klokken 02-04 på natten uansett når jeg legger meg, og de fleste dagene har jeg vært nødt til å klare meg igjennom dagen med to timers søvn. Det gjør noe med en å sitte alene og ensom så mange timer på natterstid, humøret er ikke helt på topp og likeså motivasjonen til å gjøre ting i hverdagen – jeg er jo naturligvis veldig trøtt hele tiden. Det positive er at jeg får mye gjort av “logostikk-ting”. Leiligheten er ryddet hver dag, mailer blir alltid besvart og jeg skriver masse. Jeg tror jeg har planlagt 2017 ned til den minste detalj nå, så mye tid har jeg til overs. Jeg har fått et kjempesunt kosthold og begynt å trene igjen i håp om at det skulle hjelpe på problemet, men det er ikke noe problem å sovne, jeg våkner midt på natten uansett. Med høy puls. Alltid. Jeg føler at kroppen min blir helt ute å kjøre av dette, jeg fikk mensen tre uker før tiden med de verste smertene jeg har opplevd (jeg har alltid fem uker imellom og har hatt det i flere år), og jeg har mye vondt i hjertet / armen (men dette tror jeg også kanskje er innbilt siden jeg har lest at vondt i hjertet og venstre arm samtidig er symptom på hjerteinfarkt, lol). Jaja.. Det går sikkert over etterhvert. Håper jeg, for nå er jeg skikkelig lei av å ha det sånn. 


 

Ellers går det fint med det veganske kostholdet inni huset. Jeg spiser enda som pescetarianer når jeg er på besøk / spiser ute (jeg prøver jo å være veganer de fleste steder, jeg spiser f.eks ikke sushi med fisk lengre men med tofu). I dag ble det vegansk varm sjokolade med frokosten, som var skikkelig godt. Bildene over er knipset klokken 06:15 i morges, da hadde jeg vært våken siden klokken 02. Deppa som faen var jeg også, haha.. Jeg føler meg så ensom som bruker så mye av min våkne tid på å ikke kunne kommunisere med mennesker. Jeg sitter bare å gleder meg til de første vennene mine våkner og jeg kan ha litt enkle samtaler om vær og vind, liksom.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg