Jeg står for det jeg sa.

// inneholder annonselenke

Tenk så heldig jeg er som har disse fine menneskene i livet mitt. Vi har en slappe-av kveld hjemme hos meg med masse godteri og diskusjoner om alt mulig. Vennene mine passer alltid på ♥ Jeg har vært på premieren av Marcus & Martinus sin nye film som jeg likte veldig godt, og en liten funfact: jeg er med i filmen. To ganger, faktisk! Gjett om jeg ble overrasket da mitt eget ansikt ploppet opp på kinoskjermen. Gøy, og spesielt med tanke på at den blir vist i så mange land. Stolt av guttene i dag! Jeg takket likevel nei til etterfest, for å være her hjemme sammen med noen av favorittene mine. Det trengte jeg! 

Angående innlegget jeg skrev tidligere i dag så står jeg 100% for hvert eneste ord, og det er alt jeg har å si om saken enn så lenge. Om du vil gjøre noe, så skriv gjerne under HER. 


 

Tightsen min finner dere HER  (annonselenke) 

Nå skal vi se filmen “dont breathe” – håper den er bra! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg