PERSONLIGHETSTEST PÅ INTERNETT

//annonse

Jeg har skrevet hele morgenen, vært hos frisøren for en kuring ( det må man jo, sånn som jeg holder på) og gjort litt øvrige ærend ellers – en ganske vanlig dag med andre ord. Men! Noe morsomt har jeg faktisk gjort, jeg har tatt en personlighetstest! Dere vet jo at jeg elsker sånne.. Selv om man kjenner seg selv, så er det greit å få det “bekreftet” og kanskje innse ting som man ikke visste fra før av? Denne testen her var litt annerledes da, for den beregnet ut min personlighet utifra mitt adferdsmønster på internett og hvordan jeg er som person – og jeg er tydeligvis veldig komplisert og litt dobbeltmoralsk som både er inne på nettsider som selger kinesisk mat, og NOAH for dyrs rettigheter. Den viste meg også hvor mye jeg krangler på internett, haha.. Og mye mer.  Dere finner testen HER!

Testen er laget som en del av promoen til filmen Split, som jeg forøvrig også gleder meg til å se! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg