JEG HAR TATOVERT LEPPENE MINE IGJEN

I går tok jeg etterfyll på leppetatoveringen min, man må gjøre det et par ganger for å få resultatet bra nok (det er inkludert i prisen). Folk spør meg alltid om det gjør vondt og det er individuelt – ikke bare fra person til person, men også fra gang til gang. I går rakk jeg ikke å ha på bedøvelsen i mer enn 15 minutter og man skal egentlig ha den på i mellom 40 min – 1 time før man setter i gang, og likevel kjente jeg ingenting! Det var jo digg, hehe. Den andre gangen ble jeg også ganske tør og hoven i ettertid, denne gangen har jeg null problemer med det. Tenk at jeg har null sminke på leppene her? Sykt!

Jeg går til Sol Permanent Makeup som ligger på Frogner. Det er helt sykt lang ventetid og jeg måtte vente lenge, men det er verdt det! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg