NYTT DESIGN!


 

Først og fremst – jeg har fått nytt bloggdesign! Jeg bestemte meg for å ta det litt tilbake til start denne gangen, med det rosa og sukkersøte. Om jeg er fornøyd? Ja. Det er liksom slik det er ment å være på min blogg, og i mitt univers. Rosa, samtidig som det er litt mørkt.


Jeg og to venner har brukt kvelden på resturanten Bokbacka som var en hyggelig og annerledes opplevelse, kan man si. Anbefales! Men veldig dyrt, så kanskje greit å spare til en spesiell anledning. Nå har jeg smakt på litt av hvert – mose for å nevne noe – og føler meg på mange måter som et litt mer beriket menneske. Jeg har lyst til å utfordre meg selv litt mer på det planet, prøve ut mer spesiell mat og sette pris på smaksopplevelser.. Bokbacka var en fin start på den reisen.

Nå skal jeg snakke i tlf med M, og så hopper jeg i seng! Smask. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg