ENDELIG HAR JEG KONTROLL

Jeg har lenge hatt lyst til å ta bilder som jeg selv har full kreativ kontroll på som jeg kan bruke til bloggdesignet mitt og diverse – og etter litt planlegging skjedde det endelig! Som regel når jeg er på shoot er det et magasin som bestemmer, eventuelt en kunde av noe slag, og selv om det også er kjempegøy så har jeg sett frem til å kunne styre selv.
Jeg satt sammen mitt favorittteam på hår, sminke og foto, fikk ordnet et hotellrom og kjørte på. Jeg har så lyst til å vise dere alle bildene, men det får vente til designet kommer opp. Det ble skikkelig disney-prinsesse aktig, i alle fall noen av bildene! Enn så lenge viser jeg dere et ganske “plain” bilde fra i dag, som ikke viser noe som helst av stemningen på hovedbildene.. Gleder meg til dere får se! 

 

Nå var planen egentlig å holde meg våken for å se farmen kjendis, men DET klarer jeg ikke, haha.. Jeg skal legge meg med en gang! Vi snakkes i morgen 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg