En bedre start.

// inneholder annonselenke

I går morges kom min fine venninne Juliet til meg for å drikke kaffe, snakke om alt og ingenting og kose oss i hverandres selskap. Det var så hyggelig å ha en annerledes start på dagen med en venninne istedenfor å sitte alene ved frokostbordet som jeg alltid gjør! Alt kunne blitt helt perfekt om man ser bort fra at vi drakk alt for sterk kaffe og ble dårlige begge to, haha..  Både jeg og Juliet er oppvokst utenfor Harstad, så vi deler mange av de samme erfaringene og minnene. Vi snakker om de samme gatene, menneskene, festene og butikkene. Det samme havet, vinden, lukten og alpinanlegget. Nord-norge ♥ 


 

Capsen min finner du HER. // Håret mitt er i fargen ash fra luxushair, siden noen spurte. 

Nå sitter jeg på rommet mitt samtidig som vaskehjelpen vasker. At vi aldri klarer å time det sånn at jeg faktisk er ute av huset når hun kommer er et mirakel, haha..

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg