For mye informasjon

// inneholder annonselenke

God morgen norge gikk fint, sett bort fra at jeg snakket veldig fort – følte jeg selv, jeg har ikke fått sett klippet i etterkant men skal gjøre det nå på tv2 sumo (jeg skrev først ettertidkant, haha jeg må være trøtt!). Sumo er forresten min obesssion om dagen. Først solsidan, og nå har jeg jammen meg blitt hekta på kjendisfarmen også. For et koselig og rart program! 

Skjorte fra Zara / Choker HER (annonselenke)

Dette er kanskje alt for mye informasjon for dere, og om du er av typen som ikke liker alt for mye informasjon burde du slutte å lese. Men jeg har så sykt vondt i puppene for tiden! Det er samme følelse som da jeg var i puberteten. Kanskje det er mine ekte pupper som endelig har bestemt seg for å vokse siden de ikke gjorde det på hverken ungdomsskolen eller videregående? Det er såpass ille at jeg ikke engang kan gi folk en klem uten at det er ubehagelig, og jeg må sove på rygg. Og nei det har ikke noe med mensen å gjøre for den får jeg ikke før mot slutten av måneden (så nå kan dere også følge syklusen min – ny kategori på bloggen, Sophies Syklus neida lol)

Nok om det. Nå vet dere det, liksom.. Lurer på hva jeg skal få ut av å ha fortalt dere den informasjonen. Mindre klemmer? Og det vil jeg jo ikke. Anyways, Mathias dro i dag og det er så klart veldig trist.. Savner han allerede. Men jeg er heldig som har noen å savne 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg