hjemme hos meg

 En kompis av meg holder nå på å male et sykt fint og unikt bilde til meg (som forøvrig også er et bilde av meg), veggene mine er fulle av fotografier av meg eller bilder venner har laget. Det er personlig og unikt, og da har det ikke noe å si om det er en investering. Når det kommer til øvrig kunst har jeg to Pushwagner hjemme. Denne har jeg kjøpt selv:


 

Og dette har jeg på lån (som jeg håper at jeg får kjøpe eller bare har for evig, hehe)

 

Men jeg vil ønsker meg mer, så nå er det bare å spare penger! Jeg er keen på dette bildet av Dolk: 

 

Eller dette av Olga Tobreluts..

Og selv om det ikke er så lurt å kjøpe Pushwagner nå rent investeringsmessig (har jeg hørt) så kunne jeg likevel gjerne ha tenkt meg dette:

Ah, vi får se hva det blir til. Det skal jo være en investering. Eller, burde være.. Slik tenker jeg når jeg kjøper vesker også, at de skal kunne øke i verdi og selges til mer etterhvert. Folk tror ikke det, men jeg er forøvrig veldig sparsom med pengene mine, sikkert fordi jeg vet hvordan det er å ha lite, og jeg liker ikke å bruke mye penger på noe som er helt bortkastet. 

 Etter at jeg fikk mitt første “ordentlige” bilde ble jeg helt inne i det, det er en morsom hobby å ha og jeg bruker mye tid inne på forumer for å lese om det å se bilder. Jeg er nesten like glad i det, som jeg er i å lese oppskrifter (til mat jeg aldri kommer til å lage, haha). Selv om jeg er elendig på det og ikke kan noe som helst enn så lenge, men det kommer etterhvert. Interiørmagasiner har jeg også blitt veldig glad i. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg