DETOX TIME!

// annonse

Jeg vedder på at jeg ikke er den eneste som er sliten etter julen? Etter all familietid i julen har jeg nesten behov for en ferie etter ferien – i alle fall en liten runde detox. Og nytt år = nye skjønnehtsrutiner! Januar er høysesong for pleie av hud og kropp gjennom trening, sunt kosthold og gode skjønnhetsrutiner. Jeg er ikke en av de som gjør dette en gang i uken, men nå som et nytt år er i gang kan det vel ikke skade å prioritere seg selv litt mer? Her er mine tips for hvordan du kan føle deg ekstra fresh i det nye året 


 

♥ Balanxing Mud Mask fra formula 10.0.06 er en ansiktsmaske som passer perfekt om du – i likhet med meg – har slitt / sliter med problemhud. Den roer ned irritert hud, lukter digg, er behagelig å ha på og skylles lett av. Rødheter forsvinner blant annet med en gang. Finnes her! 


 

♥ Det er også viktig å rense ansiktet nøye – året rundt. Daily Foarming Cleanser fra samme merke som ansiktsmasken er en skummende ansiktsrens som fjerner alle sminkerester fra huden med en gang – og det beste av alt er at huden ikke føles tørr og irritert etterpå. Finnes her. 

♥ All Eyes On Me Hydrating Eye Gels er sååå digg! Jeg elsker når huden føles litt “stram” – nå hørtes det sikkert ubehagelig ut men det er det ikke, det er bare disse som virker oppstrammende på områdene under øynene. Bra mot mørke ringer, fine linjer eller slapp ut. Jeg ser ofte veldig trøtt ut i mørketiden (kanskje fordi jeg får for lite sol?) og disse hjelper absolutt. Finnes her. 

♥ Skin Rescue Daily Face Cream er en ansiktskrem som fukter huden uten å tette igjen porene. Jeg personlig sliter ikke med fet hud eller acne (går jo på tabeletter), så det er ikke den jeg bruker mest, men for de av dere som sliter med akkurat det kan den anbefales. Finnes her. 

♥ Min favoritt selvbruning hjemme.. Sunspa! Herregud, jeg har brukt denne i flere år og den skuffer aldri. Denne gir en dyp farge som ikke er grå, den ser naturlig ut og flekker ikke. Den er perfekt for deg som er aktiv ettersom den ikke påvirkes av svette, og i tillegg tørker den med en gang. Så om du er utålmodig slik som meg er det bare å spraye, vente ett minutt og så fortsette dagens gjøremål. Finnes her. 

Bare sjekk skillet da! Ikke verst. 🙂 


 

♥ Og sist men ikke minst – for å opprettholde fin hud er det utrolig viktig å rense sminkebørstene deres! Et helt hav av gamle bakterier samler seg opp og sørger for at du – uansett hvor mye du renser – aldri vil få en hud som slipper unna irritasjon. Kjøp deg en liten “silikonvotte” i en fresh farge, og rens daglig. Billig er det også! Finnes her. 


 

Alle disse produktene finner dere hos min favoritt Coverbrands, som alltid har fri frakt. Rabattkoden SEDETOX gir 20% rabatt  hud- og kroppspleieprodukter ut 11.januar. (Gjelder ikke salgsvarer) ♥ Hudpleie finner du her / kroppspleie her. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg